.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقادعارف از سيد محمد خاتمی

معاون اول دولت اصلاحات با بیان اینکه اصلاحات مرامنامه مصوبی ندارد، گفت: سید محمد خاتمی رهبر اصلاحات است. اگر در سال 84 رهبری اصلاحات فعال عمل​می کرد اصلاح طلبان در آن انتخابات شکست نمی​خوردند.
به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا عارف در دیدار جمعی از فعالان دانشجویی دانشگاه‌های گرکان، شیراز، اراک و جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران در پاسخ به نگرانی برخی از دانشجویان در خصوص انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: این نگرانی و دغدغه همه ماست، فضای دانشگاه‎ها در کمتر از 3 ماه مانده به انتخابات به صورت غیر قابل قبولی بی‌تحرک و بی رمق است و یکی از دلایل اصلی آن، برخوردهای حذفی با فعالان دانشجویی است.
اهم اظهارات عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام را بخوانید؛
*اگر در انتخابات حضور پیدا کنم و پیروز شوم زمینه‌ای را فراهم می‌کنم که مسائل سال 88 در یک فضای باز در دانشگاه ها تحلیل شود تا با آسیب شناسی آن، راه برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث تبیین شود. البته عده‌ای خودسرانه برخی کارها را انجام داده و می‌دهند و هزینه‌هایی را متوجه نظام می‌کنند که باید ریشه اقدامات خودسرانه خشکانده شود.
* جریان سیاسی حاکم نشان داد نمی‌تواند به تنهایی کشور را اداره کند، نتیجه‌ عملکرد این جریان در نهایت این شد که مجبور شدند رئیس جمهور را جدای از خود بدانند.
* تصمیمم نسبت به حضور در انتخابات در مقایسه با ماه‌های گذشته جدی‌تر شده است، اگر بخواهیم با صداقت و عملیاتی صحبت کنیم نمی شود وعده های عجیب و غریب به مردم داد. در مقطع فعلی مهمترین مساله کشور کاهش تورم و فقر ایجاد شده است. اکثریت مردم در تامین معیشت آبرومند با مشکل رو به رو هستند و این مساله به هیچ وجه زیبنده کشور نیست.
*بارها تاکید کردم به نظر اجماعی اصلاح طلبان با یک رویکرد روشن و قابل قبول تمکین می‌کنم ولی اگر اصلاح طلبان به اجماع نرسند خودم با مشورت دوستانم تصمیم نهایی را خواهم گرفت.
* مشکل اصلاح طلبان برای رسیدن به اجماع بسیار کمتر از اصولگرایان است، در سالیان اخیر تریبون‌ها همه در اختیار رقیب اصلاح طلبان بوده است و دائما به دنبال نقطه ضعفی از اصلاح طلبان بوده و هستند. در حالیکه در جریان اصولگرا خطاهای فاحشی صورت می‌گیرد ولی برای آنکه به اسم اصولگرایی تمام نشود با نام جریان موهوم انحرافی، اینگونه خطاها را از خود دور می‌کنند.
* اعتقادی به تغییر فله‌ای مدیران ندارم، نباید خودمان را محدود به یک جریان خاص کنیم باید از همه پتانسیل‌های کشور و همه نیروهای توانا،مستعد و با انگیزه برای خدمت به مردم خوب کشورمان استفاده کنیم.
*تفکر اصلاح طلبی را راه حل مشکلات کشور می‌دانم، مشی اصلاح‌طلبان مبتنی بر تعامل و گفت‌وگو، عمل به تمامی اصول قانون اساسی، توسعه فعالیت‌های مدنی و مسالمت‌جویانه توام با صبر و پشتکار است. تبعات حذف اصلاح‌طلبان برای منافع ملی و پیامدهای زیان‌بار یک‌دستی سه قوه طی این هشت سال اخیر روشن است. رکود تورمی اقتصاد، شکاف علنی میان قوای سه‌گانه، فشارهای بین‌المللی و تحریم‌ها و کدورت و نارضایتی فعالان سیاسی و مدنی آسیب دیده از حوادث تلخ و ناگوار پس از انتخابات 88 از جمله چالشهای امروز کشور است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 اسفند 1391
يك انسان عاقل ازيك سوراخ دوبارگزيده نمي شود آقاي خاتمي تداركاتچي فتنه 88بودكه باملاقات باجرج سوروس وملك فهد تداركات مالي وفكري آن رافراهم كرد وموسوي وكروبي بدبخت آ نرااجرا كردند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.